Máte k dispozici rodinný penzion či hotýlek, který je umístěn v atraktivní přírodní lokalitě, a můžete vašim klientům nabízet i wellness procedury? Toto není nic neobvyklého, na našem území operuje řada takových subjektů a mohou se dokonce o přízeň svých zákazníků předhánět v nabídce služeb i volných kapacitách.
Wellness je dnes velmi oblíbený výraz a získává na oblibě i díky tomu, že jde o vynikající metodu odbourávání stresu. Ten je totiž nejvýznamnějším viníkem na vzniku civilizačních chorob a spolu s těžkými kovy obsaženými v ovzduší, ve vodě i v potravinách, v lécích a na dalších místech decimuje lidstvo téměř na celém světě. Proti stresu a pro urychlení detoxikace organismu napomáhají různé typy zábalů, psychoterapeutických sezení a masáží, a kdo se může pochlubit dobrými referencemi, nebude mít o klientelu nouzi.
Rezervaci si provedou klienti sami
Zarezervovat ubytování a určitou wellness proceduru na vybraný termín lze vícero způsoby. Můžete do hotelu zatelefonovat, napsat SMS nebo e-mail, ale vždy musíte vyčkat na odpověď. Zbytečně tím ztrácíte čas a někdy se jedná nikoli o hodiny času, ale o dny. Pokud v daném termínu není volno, budete mít prostě smůlu a mezitím vám ale pod rukama „uteče“ volné místo v jiném hotelu. Tomu ovšem dokáže efektivně zabránit rezervační systém.
Rezervační systémy se starají o to, aby byl online v nepřetržitém sledu k dispozici každému klientovi aktuální stav ubytování, procedur a dalších aktivit pro různé subjekty, a aby si každý ze zákazníků mohl objednat to, co uzná za vhodné, a co je v daný termín k dispozici. Nemůže se stát, že dva lidé si objednají na stejné datum totéž apartmá, a na druhý den volnou aromaterapii nebo reflexní masáž chodidel. Rezervační systém je v tomto směru důsledný a přesný a nedělá chyby, jako lidé v podobné pozici.